זה הזמן להתאים את קרם הלחות לעונה שמשתנה הימים ארוכים יותר, השמש חזקה יותר וזמן החשיפה שלנו לקרינה מתגבר. האביב היא עונה של התחדשות וגם את קרם הלחות שלנו מומלץ להחליף באחד בעל מקדם הגנה שמתאים לעונה. הימים ארוכים יותר, השמש חזקה יותר וזמן החשיפה שלנו לקרינה מתגבר, בקיצור – חושב להתמגן

זה הזמן לבחון גם את קרם הלחות שלנו אותו מומלץ לחדש ולהחליף בקרם בעל מקדם הגנה.

לכל אחת ואחד מומלץ לשנות ולהתחיל להשתמש בקרם לחות בעל מקדם הגנה גבוה יותר בהתאם לסוג העור ולרמת החשיפה לשמש אל תטעו: גם בשעות הבוקר ובדרך למשרד מומלץ לצאת מהבית רק לאחר שימוש בקרם לחות עם מקדם הגנה כי גם ברכב אנחנו חשופים לקרינה

 

טיפים טובים לכל עור

ככל שהטמפרטורות מטפסות ורמת הלחות המאפיינת את הקיץ הישראלי עולה מומלץ להשתמש בקרם קליל יותר שמיועד לעור רגיל – מעורב. מי שסובל מעור יבש במיוחד גם יוכל להשתמש בקרם פנים עשיר יותר שגם הוא בעל מקדם הגנה.


אז 3 טיפים חשובים:

להשתמש בלחות המכילה מקדם הגנה מפני שמש.
להשתמש בסרום על בסיס של מים, המעניק לחות עמוק בעור

לא לשכוח לעשות פילינג, לפחות פעמיים בשבוע, כדי להסיר תאי עור מתים ולאפשר לסרום וללחויות להיספג בעור ולתת תוצאה טובה ביותר

קרם לחות עם מקדם הגנה או רק מקדם הגנה?

יש להבדיל בין קרם לחות שמשלב מקדם הגנה לבין קרם שהוא מקדם הגנה. קרם לחות משמש את הבסיס ללחות לעור שלנו ובשעות היום בקיץ יש לשלב קרם לחות שמשלב SPF בדרגות שונות (לפי גוון העור ורמת הרגישות והחשיפה לשמש) ככל שהעור בהיר יותר, רגיש יותר ורמת החשיפה גבוהה כך מומלץ להשתמש במקדם הגנה גבוה יותרל דוגמה: לעור רגיש לשמש בעל נטייה לכוויות שמש בעת החשיפה (בעלי עור רגיש במיוחד, נמשים, שיער ג'ינג'י – מומלץ להשתמש במקדמי הגנה הגבוהים ביותר

מייקאפ עם חשיפה לשמש
מייק אפ הוא ללא ספק אחד ממוצרי האיפור הבסיסיים והחשובים ביותר בו משתמשת כל אישה אשר מתאפרת, בין אם על בסיס יומיומי ובין אם רק עבור אירועים חגיגיים במיוחד. בעוד לנשים המתאפרות על בסיס קבוע יש בדרך כלל את המייק אפ הקבוע שלהן (או כמה מייק אפים שונים) והן יודעות בדיוק כיצד הוא נראה ואיך הוא מרגיש על עור הפנים שלהן, עבור נשים רבות אחרות מציאת המייק אפ המתאים והמושלם עבורן עלולה להיות משימה מאתגרת במיוחד. ישנם סוגים רבים ושונים של מייק אפ בשוק – כיצד נדע איזה לבחור ועל איזה גוון בדיוק ללכת?

 

יש מספר נקודות בסיסיות וחשובות אשר מהוות מדריך מלא ובסיסי ובחירת מייק אפ בצורה טובה:

מייק אפ מוצק, נוזלי או קרם

ישנם סוגים רבים ושונים של מייק אפ, אך בגדול ניתן לאפיין שלושה סוגים עיקריים – מוצק, נוזלי וכזה המגיע במרקם של קרם (משחה). על פי רוב, מייק אפ מוצק משמש לחתונות, אירועים חגיגיים ארוכים ובכלל – ימים או אירועים אשר מצריכים ממך להיות מאופרת ולשמור על מראה אסתטי ואחיד למשך פרק זמן ארוך יחסית של שעות רבות.

זאת מכיוון שמייק אפ מוצק הוא לרוב כבד ובעל נוכחות מוצקה יותר, ואמור לקבע את המראה שלך ולהחזיק מעמד במקומו לאורך זמן רב יחסית. מייק אפ מוצק מומלץ לנשים בעלות עור פנים בעייתי במיוחד וצפוי לעשות עבודה טובה בטשטוש והסתרה של פגמים גדולים ובולטים יחסית כמו כתמי פיגמנטציה בולטים וכד’.

 

מייק אפ נוזלי, לעומת זאת, מעניק כיסוי סביר לחלוטין, אם כי פחות עבה וכבד מזה של המייק אפ המוצק. מייק אפ נוזלי מצטיין לרוב בכיסוי וטשטוש קמטים, בזכות המרקם הנוזלי המאפשר לו להיכנס ולהגיע לכל מקום ומקום בעור הפנים.

מייק אפ קרם הוא לרוב בין הנוזלי למוצק – הוא מעניק כיסוי סביר וכבד יותר מזה של המייק אפ הנוזלי, אך לא כבד כמו זה של המוצק. מייק אפ זה מומלץ לשים הסובלות מכתמים או פצעונים ברמה סבירה באזור הפנים. הוא יעשה עבודה טובה בטשטוש ולא יכביד יותר מדי, אך יתאים בעיקר למצבי ביניים ולא לעור פנים בעייתי במיוחד או עור חלק לחלוטין (אז ניתן להשתמש בנוזלי…).

בחירת מייק אפ נכון לעור הפנים

בחירת הגוון המושלם עבורך

נקודה מהותית נוספת היא בחירת הגוון המתאים בדיוק לעור הפנים שלך. מכיוון שמייק אפ מטבעו הוא מוצר המיועד להשתלב בעור, לטשטש פגמים ולהוות שכבה אחידה להנחת איפור, נרצה אותו בצבע כמה שיותר קרוב לגוון העור הטבעי שלנו. באופן אידיאלי, נרצה מייק אפ אשר משתלב בצורה מושלמת כך שלא ניתן להבחין בינו לבין העור שלנו.

מכיוון שניתן למצוא מייק אפים בעשרות ומאות גוונים שונים, בחירת הגוון המושלם עבורנו עלולה להיות משימה מאתגרת ולא טריוויאלית כלל. אחד הטריקים החשובים ביותר במציאת הגוון המדויק עבורנו הוא כי אין מנוס ממריחה של מעט מייק אפ על עור הגוף (ניתן לעשות זאת באזור שלא בולט כמו בצד הסנטר, או אפילו בכלל לא בפנים אלא באזור המחשוף). זאת בניגוד לניסיונות “עצלים” יחסית להחזיק את בקבוק המייק אפ לצד הפנים ולנסות להבחין האם מדובר באותו גוון. ניסיון של עשרות שנים מצביע על כך שאין דרך טובה יותר לבחון עד כמה מתאים גוון המייק אפ לגוון הטבעי של עור מאשר למרוח פס קטן ולנסות להבחין האם רואים הבדל ממשי בין הפס לעור שמסביבו או לא. במידה ומתקבל פס בהיר או כהה בולט לעין – זהו לא הגוון האופטימאלי עבורך.

 

מה קורה כאשר אינך מוצאת גוון אשר מתאים בדיוק?

בעיה נפוצה בקרב נשים רבות היא כי אף גוון אינו מתאים בדיוק לגוון הטבעי שלהן. מצב זה בהחלט יכול לקרות, והפתרון היעיל ביותר ש URC cosmetics מציעה למצב זה הוא ערבוב של שני גוונים שונים (ולעיתים אף יותר). במידה ואינך מוצאת גוון אשר מתאים לך בדיוק, קחי את כמה הגוונים הכי קרובים.

חלקם יהיו טיפה בהירים מדי וחלקם טיפה כהים מדי. נסי לערבב שניים קרובים, אחד כהה יותר ואחד בהיר יותר מהגוון הטבעי שלך, ותראי האם התקבלה תוצאה רצויה. חשוב לעשות הליך זה בסבלנות ולהקדיש לו זמן. אם תעבדי בצורה סבלנית ורגועה לבסוף תמצאי את השילוב המתאים, ואז כל פעם שתתאפרי המשימה כבר תהיה קלה ומהירה הרבה יותר, תמיד אפשר להשתמש במייקאפ חצי שקוף שמתאים את עצמו לסוג העור.

לסיכום יש כמה דברים שאנחנו לא נוותר עליהם, כמו קרם לחות ומקדם הגנה.
בשביל להגיע לתוצאות איכותיות, וגם למי שאוהבת את המראה הקליל.
יכולה להשתמש בקרם לחות עם מקדם הגנה עם תמהיל מייק אפ.
רוב מוצרי הBB קרים ( כך נקראים) – משלבים או מייק אפ עם גוון וקרם לחות ולא כולם ישלבו גם מקדם הגנה.
הקרם לחות עם מייקאפ המומלץ שלנו הוא שמשלב את כל השלושה
וכדאי שיהיה חצי שקוף כדי להתאים לכל סוגי העור.
את מוזמנת לקרוא עליו כאן לחצי על התמונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן