אל תרגישי שונה , זה נורמלי ולגיטמי לחלוטין שישנם ימים – שגם לשיער שלך בא להיות בסטייל משלו. כולנו חוות את זה , לפחות פעם בשבוע – ימי שיער רעים . וכולנו שואלות את אותה השאלה – אז מה עושים גם את שואלת?
החלטנו לפנק אותך בכמה טיפים לשגרת טיפוח טובה יותר שתשפר לשיער שלך את המצב רוח 😉

הכירי את המושג – פריז בשיער – אז מי אתה בדיוק?

אם עוד לא שמעת את השם המקצועי שלו תכירי – פריז בשיער, מה שנראה לנו במראה כמו נפח בשיער ומראה מקורזל.  הוא נוצר בעצם כאשר מבנה השיערה המקורי משתנה , שיערה פריזית לא מתלכדת עם צורת השיער המקורית ויוצרת מראה של  הילה מסביב לשיער שאנחנו לא אוהבות בכלל!

הסיבות הנפוצות לפריז בשיער כוללות יובש ,  צביעת שיער , תנאי מזג אוויר  כמו לחות , שימוש בתכשירים חמים , ואפילו תזונה לא נכונה .

כתבתי לך 3 טיפים ממש שווים שעושים פלאים לשיער

1. התקמצני על כמות החפיפות שלך מקלחת בלי חפיפה נשמעת לרבות מאיתנו כמעט כמו לא לעשות מקלחת ,זה הרי כל הכיף! אנחנו מבינים אותך ועם זאת חשוב לנו שתביני כי בכל חפיפה את מסלקת מהשיער שומן טבעי ותורמת לייבוש שלו מה שיוצר את המראה שאת לא רוצה להשיג, 
אז אחרי שהבנת את הסיבה לכך , השתדלתי לסגל לך שגרה שבה את חופפת רק מספר ימים בשבוע (2-3) כשאת באמת צריכה

2. תכשירי שיער נכונים הרבה נשים לא מעמיקות בזה מספיק, עם מגוון כל כך רחב של מוצרי מדף כדאי מאוד שתדעי מה באמת מתאים לך ולמה, 
חשוב מאוד שתשתמשי במוצרים איכותיים – הכוונה היא לסדרות מוצרים היוצרו במיוחד למקרי שיקום וטיפוח , נכון הם בדרך כלל יותר יקרים מהרגיל במדף אבל נותנים מענה לשיער שצריך את זה.
מוצרים ללא מלחים (סופלטים) יעשו את העבודה
יחד עם זאת ,

ככול שתזיני את שיערך בחומרים טבעיים תזכי לתוצאות בריאות יותר
קראטין ושמנים מן הצומח תורמים לשיפור דרמתי בגמישות השיערה  ולמניעת שבירת השיער,
 תוך הוספת לחות מוגברת המשחזרת רכות וברק  תפקידו לחדור לאזורים נקבוביים, לשקם, לשחזר לחות, גמישות, זוהר ורכות.
 הקפידי על שימוש נכון במוצרים , ובתדירות מתאימה לעובי ומצב שיערך.
בקטגוריית מוצרי השיער שלנו תוכלי למצוא מגוון מוצרים המותאמים אישית לסוגי שיער שונים (מוזמנת לקרוא בדף המוצר או לפנות אלינו לשאלות)

3. הרבי בשתיית מים זהו טיפ שתראי כמעט בכל נושאי הטיפוח –זה נכון זה פשוט וזה עובד!
ובהקשר טיפוח השיער- מים חיוניים עבור עורך ועור הקרקרפת , תרווי את עור הקרקרפת ותעזרי לשורשי השיער לצמוח רכים יותר ובראים יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן