כולנו יודעות, כי ככל שהמוצר הקוסמטי איכותי יותר, כך נרוויח מעור פנים בריא וקורן לאורך זמן. אבל גם אם רכשת מוצרי קוסמטיקה איכותיים, אבל תשתמשי בהם לא נכון, לא תוכלי לנצל את הפוטנציאל הטיפולי, המשקם והמזין שיש במוצרים שרכשת.

החלטתי לעשות סדר ולייצר מדריך  לשימוש נכון במוצרי קוסמטיקה. את תראי שלא רק עור הפנים ישתפר כתוצאה מהשימוש, את גם תבזבזי פחות חומר, תוכלי להיות יעילה יותר בשגרת הטיפוח שלך ותראי תוצאות מיידיות וכמובן גם לאורך זמן.
לצלם ולשמור! וכמובן מוזמנת לשתף (:

 

 זיהוי רכיבים וחוזקה של מוצר:

חשוב לי לציין: לקחתי רכיבים של מוצר לדוגמא בלבד! – אין קשר בין המוצר למה שאני רושמת וזה רק נלקח לצורך המחשה בלבד.

לכל מוצר אנחנו נראה את ה ingredients בעברית רכיבים: דבר חשוב לדעת אנחנו רוכשים מוצר ולפעמים רשום בגדול שהמוצר הוא מעושר בויטמין C לצורך הדוגמא אבל אנחנו נראה שהויטמין C במינון נמוך.
איך נדע זאת?

כשנסתכל על הרכיבים נדע לפי הסדר מה הרכיבים החזקים שהם יהיו בתחילה מיד אחרי ה ingredients  ולפי הכמות עד הסוף ששם נמצאים הרכיבים במינון הנמוך.
לכן אם יגידו לנו שיש מוצר מעושר בויטמין C אבל ברכיבים נראה אותו רשום בסוף הרשימה אז נבין שהוא במינון נמוך ולא כמו שאנו מצפים.

עכשיו חשוב להבין יכול להיות שיש במוצר רכיבים איכותיים שהם במינון יותר גדול ולכן הם בתחילה אבל צריך לעשות את ההקשר כדי לראות שאנחנו לא רוכשות מוצר בשביל משהו מסויים אבל בסופו של דבר המינון יהיה נמוך ולפעמים אפילו אפסי.

בדקי את תפוגת התכשיר הקוסמטי

לכל מוצרי הקוסמטיקה שאת רוכשת יש תאריך אחרון לשיווק ותאריך תפוגה, הבעיה שלא כולנו מודעות אליהם או לא מבינות איך הם מופיעים על גבי המוצר.

כפי שאת בוחרת מוצרי מזון בסופר ובודקת את תאריך התפוגה של המוצר, כך יש להתנהג גם עם המוצר הקוסמטי. שימוש במוצר קוסמטי שפג תוקפו עלול לגרום לתגובות אלרגניות ולבעיות עור כמו פטריות.

לרוב מוצרי קוסמטיקה הם בעלי תוקף ארוך של שנתיים – שלוש . אבל הדגש כאן הוא על שימוש לכן נשים לב על המוצר שפתוח אצלנו הרבה זמן לא מומלץ להשתמש בו.
הרבה זמן זה מעל לחצי שנה – ויש מוצרים שפג תוקפם גם אחרי 30 יום לכן חשוב לקורא ולבדוק כל מוצר.
אבל מוצר שפתוח הרבה זמן יהיה עדיף לא להשתמש בו.

לפני כל שימוש במוצר נבצע זאת עם ידיים נקיות

נשמע פשוט נכון? אבל אני מכירה הרבה נשים שדווקא את הפרט הקטן הזה, הן שוכחות.
ובמיוחד בתקופה זו של קורנה אחרי קורנה הדגש כאן הוא מאוד חשוב
וצריך לתת לדבר הזה דגש גדול!

השימוש במוצרים קוסמטים בידיים לא נקיות, עלול לצרף לנו חיידיקים ולכלוכים שהצטברו על הידיים במשך היום ובמקום לסייע לעור הפנים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם התוצאה ההפוכה. בנוסף גם התמרוק או המוצר עצמו יתלכלך ויתקלקל יותר מהר וכמובן שלא ישיג את התוצאה שאנחנו רוצים.

לכן את חייבת! חייבת!  לוודא כי לפני כל פעולה של ניקוי, מריחת סרום, מריחת קרם לחות, קרם הזנה או כל דבר אחר, שהידיים שאיתם משתמשים בתמרוק נקיות ולא סתם נקיות חייב לשטוף אותם עם סבון.
וחשוב לעשות זאת בסמוך לשימוש במוצר ולא כמה דקות לפני ולא לפני תחילת הטיפוח.
כי כמובן לפעמים אנחנו יכולות להתחיל עם שיער או סתם לעשות כמה פעולות שמסיחות את הדעת

יצירת שגרת טיפוח ביתית קבועה

הידעת שביממה יש 1440 דקות? את יודעת ששגרת טיפוח איכותית לפנים ולגוף בבית לא תעבור את החמש דקות התעסקות ביום גם אם הגזמנו? אני תמיד אומרת – אנחנו דואגות לכולם ואחר כך לעצמנו .
ואז הטיפ האישי שלי כמו שאנחנו מצחצחות שיניים בשביל שלא נצטרך לבקר אצל הרופא שיניים כל חודשיים אז הטיפוח הביתי שלנו גם צריך להיות באופן קבוע יום יום ולא צריך לקחת מאיתנו יותר ב5 דקות מצטברות במהלך היום – פשוט להכניס את זה דבר שחייב לעשות וזה כמובן לדאוג לעור הפנים שלנו.

**משהו שלא הרבה יודעות אם לא תייצרי שגרה קבועה של טיפוח הפנים והגוף שלך, התוצאה עלולה להיות מזיקה. את עלולה לא רק לפספס את ההזדמנות להזין את עורך, אלא לבצע את פעולת הטיפוח לא נכון.

שגרה יוצרת הרגל. הפתרון? פשוט צרי שגרה והתחייבי אליה. בוקר וערב. שגרת הטיפוח שלך חייבת לכלול מוצר לניקוי פנים, סרום וקרם לחות. אם תתמידי בשגרת טיפוח כזו, העור יהנה מספיגה עקבית של חומרי לחות והזנה פעמיים ביום והתוצאות ישמרו לאורך זמן.

לעומת זאת מה שאמרתי מקודם שאפשר להזיק לעור אם אנחנו משתמשות באופן תקופתי ולא עקבי אז העור שלנו לא מייצר לעצמו הרגל ואחרי שאנחנו מזינים אותו בלחות הוא יודע להפריש לו את ההשלמה בהתאם אח"כ שאנחנו מפסיקים וחוזרים ומפסיקים אז הוא לא מקבל תמונה על הגוף שלנו בצורה נכונה ובתקופה שהגוף צריך יותר לחות הוא יזרים פחות או בתקופה שאנחנו נשתמש הוא יזרים יותר ואז אנחנו מאבדים את אפקט הטיפול ויוצרים לעור שיגרה לא תקינה.

עכשיו חשוב להבין אם לעור בוגר נדרשת כמות לחות ועור שנחשף לשמש נדרשת כמות אחרת וכמובן אם אנחנו מתאפרות אז אנחנו באופן כזה או אחר גורמות לעור שלנו שינוי הרגלים ונוסיף לזה את מזג האוויר..
ואתן מבינות לבד לכן חשוב מאוד העיניין של ההרגל ויצירת שגרת טיפוח קבועה

איכות המריחה והניקוי

אחרי שאת ממוקדת ויודעת שאת נכנסת לזה אני רוצה שנשים דגש למריחה נכונה אנחנו יודעות מתי אנחנו עושות את זה – החלטנו לתת 5 דקות אז בואי נעשה את זה בדרך הטובה ביותר . אני מבטיחה לך שאת תראי שככל שתתמידי יותר בעיסוי ותקפידי על תהליך ניקוי, לחות, הזנה – שיקום. את גם תהני מהתהליך עצמו שזה כיף בפני עצמו וגם תהני מהתוצאות שלא יאחרו לבוא ותחווי שיפור מופלא בעור הפנים שלך

השלבים הנכונים לשגרת טיפוח נכונה:

בבוקר:

אנחנו ב URB cosmetics מצעים ניקוי – יש להשתמש באל סבון שעדיף ויעשה את פעולת הניקוי ללא ייבוש העור כמובן בהתאם לסוג העור שלך, בעור בוגר בעיקר נתאים סבון לעור יבש עד רגיל ועור צעיר אם אין לנו תסמיני אקנה נשתדל להשתמש בסבון לעור רגיל /לכל סוגי העור – כמובן שאם את מכירה את סוג העור שלך אז יש סבונים עם התאמה לסוג העור – חשוב לדעת התפרצות אקנה לא בהכרח תעיד על עור שומני. וכן להפך. שבוע הבא בפינה שלי ארחיב על זיהוי סוג העור.
שימוש – נרטיב מעט את הפנים ונקציף את הפנים תוך כדי עיסוי הפנים, ניתן להשתמש גם בספוגית מיוחדת לפנים על מנת להגיע לאפקט המקסימלי. העור יקבל הסרה יסודית של תאים מתים, לכלוך ושומן שהצטבר. שימוש בספוגית יעזור ליעילות ומיקסום תוצאה.

סרום – את הסרום אנחנו נמרח על פנים נקיות ומיד אחרי הניקוי. הסרום משמש כמתווך בין העור לקרם הלחות שתשימי לאחריו ומאפשר לעור לספוג את כל הויטמינים, המינרלים וחומרי ההזנה שיש בקרם הלחות לאורך כל שעות היום. את הסרום מרחי על הפנים בתנועות טפיחה ועיסוי קלות עם האצבעות.
ממש חשוב להסביר את חשיבות הסרום – הסרום הוא חומר מוליך ותפקידו הוא לייצר הנחה טובה יותר למוצר הבא אחריו לכן השימוש של סרום לפני קרם לחות או כל דבר אחר אחריו יביא תוצאה יותר טובה

*אוהבת לדעת יותר? הסרום הוא: חומר בעל רכיבים עם מולקולות קטנות שחודרות עמוק יותר את שכבת העור ושימוש עם הסרום כחומר מקדים הוא מחדיר את השכבה הבאה אחריו בצורה יותר טובה כי הוא גורם לה להיצמד אליו ולהגיע יותר עמוק.

קרם לחות – יש למרוח מעט קרם לחות ולא להשתמש בכמות גדולה מדי כל עוד המוצר הקוסמטי שבחרת הוא באיכות גבוהה ובריכוז גבוה של חומרים פעילים. שימי את הקרם לחות על הפנים ועסי בתנועות סיבוביות אל תוך העור. אל תשכחי את הצוואר, תני לו טיפול ממוקד נוסף והקפידי לעסות את פנייך עם הקרם עד לספיגה מלאה של כל החומר. אני ממליצה על עיסוי של דקה אחת לפחות. עורך יחזיר את גמישותו ואת הברק גם כתוצאה מעיסוי שממריץ את מחזור הדם. כדי בחודשי הקיץ ואצלנו האמת גם בחורף על נושא הSPF שהוא המקדם הגנה שלפעמים משולב עם הקרן לחות אדבר בשבוע הבא.

קרם לחות או קרם יום – זהו קרם שאנחנו משתמשות בו בזמן בשלב שבו אנחנו יוצאות ונחשפות לשמש לכן בכדי לשמור על העור מנזקי השמש (כתמי פיגמנטציה וכו) מומלץ להשתמש בקרם לחות עם מקדם הגנה שמשלב לחות והגנה מפני השמש.

בערב:

ניקוי – כמו בבוקר גם בערב יש לנקות את הפנים ואת האיפור לפני השינה עם סבון 

קרם הזנה – חלקנו מכירות אותו תחת השם קרם לילה בערב יש להשתמש בקרם לילה אשר מזין את העור תוך כדי שינה. יש להשתמש באותו תהליך של הקרם לחות שכתבנו קודם.

קרם עיניים – אזור העיניים הוא האזור העדין ביותר בפנים והוא מתבלה ומתקמט הכי מהר מכיוון שאין בו בלוטות חלב. לכן צריך להשתמש בתכשיר ייעודי שיטפל בצורכי העור לפי התאמה שלך, כמו הפחתת נפיחות (שקיות מתחת לעיניים), הפחתת כהויות, טיפול בקמטוטים והזדקנות ועוד.
אני רוצה לתת דגש חשוב לטיפול לשימוש בקרם עיניים
מדגישה כי בלילה יש שתי מגבלות לטיפול באזור העיניים:

א. מומלץ להקפיד על מרחק מריחה של כחצי סנטימטר מתחת לעין על מנת שהקרם יוכל להתפזר כיאות ולהתמקם נכון מבלי לצרוב את העין. בנוסף, צריך להימנע לחלוטין ממריחה של קרם עיניים על העפעף העליון, מאחר שבאזור זה אין בלוטות חלב, וקרם עיניים שגורם להתפחה ולמילוי יגרום לעור להיראות נפוח ובצקתי (מומלץ להניח שם רק קרם לחות קל);

ב. אין למרוח את הקרם סמוך מדי לשעת השינה, אלא לחכות כחצי שעה, מכיוון שבשכיבה החדירה של הקרם עלולה להיות מהירה מדי ולגרום לגירוי העין.

ולסיום – פשוט תהני מהתהליך. טיפוח עור הפנים היא הדרך שלנו לדאוג לעצמנו לאורך זמן.  מראה מטופח מתחיל בעור פנים קורן, חלק, אחיד ומלא לחות.

יש לך כאן מוצרים לבחירה ממגוון רחב של מותגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן