אין כמו יום פינוקים בבית ..מכירות את התחושה הזאת שבא לכן לפנק את השיער שלכן במשהו סופר טבעי ? משתפת אתכן במספר מתכונים שנתקלתי בהם , להכנת מסכות להזנת השיער – בריא קליל ומדברים שיש בבית!
 להדפיס ולשמור על המקרר! 

 מסכת חומץ תפוחים ושמן אתרי🍏

למה? חומץ תפוחים –
מסייע בהסרת שומנים מיותרים מהקרקפת ומאזן את רמת החומציות של השיער, ושמן אתרי של רוזמרין ישפר את זרימת הדם לקרקפת וייסע נגד נשירה. אם הריח מפריע, ניתן להחליף לשמן לבנדר.

אופן השימוש: לחפוף את השיער עם חומץ תפוחים ביחס 1:10 לטובת המים. החומץ ממיס את השומניות, אך לא מייבש, ומאזן את רמת החומציות של השיער והקרקפת. הריח שלו מתנדף כשהשיער מתייבש. אפשר להוסיף לתערובת כמה טיפות שמן אתרי של רוזמרין או לבנדר.

מסכת קוקוס שמן זית ודבש🥥

מסכת שמן קוקוס ללא ספק עובדת פלאים במיוחד לשיער יבש, אבל גם לשיער רגיל שזקוק לברק. 
למה?
שמן קוקוס מבריק ומרכך את השיער, שמן זית משמש כמרכך טבעי לשיער והוא טוב להזנת שיער יבש, פגום וחסר חיות, ודבש עשיר בלחות. הוא משקם שיער חסר חיים והופך אותו לזוהר ומבריק.

אופן השימוש: לערבב את החומרים, לעסות את הקרקפת והשיער, לאסוף את השיער לתוך כובע רחצה למשך שעה, ואז לשטוף.

תרסיס רוזמרין להברקת שיער יבש🌿

למה? תרסיס קל ונוח להכנה בבית המבוסס על צמח הרוזמרין. מלבד היתרון הידוע של טיפול בכינים, לרוזמין יכולות קוסמטיות רבות: הוא משפר סירקולציה ובכך מגביר את הברק הטבעי של השיער. אך, חשוב לציין שלבעלי לחץ דם גבוה מומלץ להימנע משימוש ברוזמרין.

אופן הכנה: מרתיחים על להבה נמוכה את הרוזמרין במים למשך 30 שעה עד שמתקבל נוזל מרוכז, מקררים ומעבירים לכלי בעל ראש תרסיס. כיוון שבתערובת אין חומרים משמרים, יש לשמור במקרר למשך 3 ימים בלבד.

אופן השימוש: אחרי חפיפה מומלץ לרסס את השיער בתערובת זו ולהבריש היטב עד ייבוש.

לעוד מידע על כל המוצרים שלנו כנסו לURB cosmetics ותראו מבחר שלם של מוצרים 

שמרו על השיער שלכן ! 🙂

המידע נלקח מאתר MAKO.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן