כנראה שאתן כבר מגיל צעיר זוכרות את אמא שלכן אומרת לכן לחבוש כובע בשמש ולמרוח קרם הגנה על הפנים בקיץ, אך אמצעים אלו לא רק עוזרים למנוע כוויות מהשמש, אלא גם כתמי פיגמנטציה, אז מה זה בכלל המונח הזה? פיגמנטציה היא תופעה רפואית בה קיימים כתמים כהים יותר של העור. אז ממה פיגמנטציה יכולה להופיע? אור השמש, צלקות, אקנה, ואפילו תנודות הורמונים. מכיוון שיש לא מעט גורמים לתופעה זו, מומלץ להשתמש בתכשירים קוסמטיים שיעזרו בהפחתת הכתמים ושיפור מראה העור, אז אילו תכשירים עוזרים להפחית פיגמנטציה? ומי צריך אותם? במאמר זה נסקור את התכשירים הקוסמטיים הטובים ביותר למראה פנים זוהר ונטול כתמים! 

קרמים מבהירים

קרם לחות לעד יהיה ידוע בתור המוצר הנוח, הזמין, והמופלא לשיפור מראה הפנים והענקת הלחות הדרושה למראה עור מדהים וזוהר. אך ישנם קרמים המכילים גם הרבה יותר מכך! וקרם לחות המבהיר כתמי פיגמנטציה הוא לגמרי אחד מהם. אז למה מוצר זה חובה אצל כל אחת הסובלת מפיגמנטציה? מכיוון שביחד עם כל היתרונות לעור הפנים הנלווים עם הוויטמינים והמינרלים הנמצאים בקרם הלחות, בקרם לחות מבהיר, אתן גם מבהירות את כתמי הפיגמנטציה שלכן ובכך מעניקות למראה העור גם מראה אחיד!

אז למי מתאים קרם הבהרה?

לנשים בעלות כתמי פיגמנטציה שטוחים כגון מלזמה וכתמי גיל, והם לרוב סוגי העור.

וממה מומלץ להיזהר בעת שימוש המוצר?

מומלץ לרכוש קרם הבהרה מחברה איכותית מכיוון שקרמים מסוימים עלולים להכיל עקבות של כספית. חברה מומלץ לקנייה זוהי חברת הקוסמטיקה AQUA המספקת חומרי קוסמטיקה איכותיים המעניקים לעור הפנים שלכן את החומרים הטובים והמזינים ביותר.

חומצות פנים

חומצות פנים, או בשמן השני, חומצות עור, מפחיתות כתמי פיגמנטציה בעור בעזרת פילינג בכך שהן גורמות לנשירה של השכבה העליונה של עור הפנים שלכן, וכך, בכל פעם שאתן מקלפות את עור הפנים שלכן בעזרת חומצות הפנים, תאי עור חדשים צצים לתפוס את מקומם של תאי העור הישנים ויוצרים מראה עור אחיד ומאוזן.  

אז למי מתאים חומצות פנים?

לנשים בעלות כתמי פיגמנטציה קלים, ובעלות גווני עור בהירים יחסית.

וממה מומלץ להיזהר בעת שימוש המוצר?

מומלץ לחפש תכולת חומצה של 10 אחוזים או פחות, ולקנות מחברת קוסמטיקה איכותית ומוכרת, מכיוון שריכוזים גבוהים יותר יכולים להגדיל את הסיכון לתופעות לוואי.

רטינואידים

רטינואידים כבר מזמן נחשבים לאחד ממרכיבי מוצרי הטיפוח העתיקים ביותר הנמצאים בשימוש, בעזרת ההשפעה רבת השנים המעולה שלהם על כתמי הפיגמנטציה בעור.

אז איך הרטינואידים פועלים להפחתת הכתמים בעור? בעזרת מבנה מולקולרי קטן, הם חודרים עמוק אל תוך העור, מטפלים בשכבות הנמצאות מתחת לאפידרמיס שלכן, ובכך מטשטשות כתמי פיגמנטציה ומעניקות לעור הפנים שלכן מראה אחיד.

אם אתן מעוניינות להעשיר את העור שלכן באקסטרה לחות ולהפחית כתמי פיגמנטציה – רק תוודאו שעל המוצר שאתן רוכשות מצוין שהוא מכיל רטינואידים. 

 

 

פילינג כימי

כולנו מכירות את הפילינג הרגיל והמוכר, שכל שימוש בו מעניק לעור מראה נעים וזוהר, אך מהו פילינג כימי? פילינג כימי הוא פילינג המכיל חומצות בריכוזים חזקים יותר, והוא מפחית את הופעת הפיגמנטציה בכך שהוא מסיר את האפידרמיס מהעור.

הפילינג הכימי קיים גם בגרסאות עמוקות יותר שיכולות לחדור גם לשכבה האמצעית של העור, ולהעניק לעור תוצאות מובהקות יותר.

אז למי מתאים פילינג כימי?

פילינג כימי מתאים לכל אחת הסובלת מפיגמנטציה ורוצה להעניק לעור שלה מראה אחיד.

וממה מומלץ להיזהר בעת השימוש בפילינג?

הסיכונים האפשריים הן אצל רופא העור שלכן והן בשימוש ביתי הם אדמומיות, גירוי ושלפוחיות, ובשימוש לא נכון עלולות להתפתח גם צלקות.

בנוסף במידה ואתן באופן קבוע חשופות לאור השמש פחות מומלץ להשתמש בפילינג הכימי מכיוון שהוא גורם לעור להיות רגיש יותר לקרני השמש, ובמידה ואתן משתמשות בפילינג הכימי ולא מורחות קרם הגנה כראוי בעת החשיפה הקבועה לעור השמש, הפיגמנטציה שלכן עלולה להחמיר.

מסיכת פנים

כבר מזמן מסיכות פנים תופסות מקום מיוחד בארון הקוסמטיקה שלנו, הן מרגיעות את העור, עוזרות לו להיראות טוב יותר ומעניקם לו לחות מדהימה. אך קיימת גם מסיכה שבנוסף לכל היתרונות שציינו למעלה, היא גם מבהירה את כתמי העור! בדרך קלה, נוחה, וללא צורך לצאת מהבית.

אז למי מתאים מסיכות פנים מבהירות?

מסיכות הפנים המבהירות מתאימות לכל אחת אשר רוצה להעניק לעור הפנים שלה גוון אחיד ללא צורך בטיפולים.

וממה מומלץ להיזהר בעת השימוש במסכת פנים מבהירה?

בשביל להימנע מתופעות לוואי לא נעימות מומלץ לקנות מסיכת פנים מחברה איכותית וידועה אשר מרכיבה את המסכה מחומרים מזינים וטובים לעור הפנים בלבד. חברה מומלצת לקנייה היא חברה AQUA, המייצרת ומוכרת מסיכות פנים מזינות ללא חומרים מזיקים לעור הפנים.

 

לאחר שקראתן על כל הטיפולים והתכשירים הקוסמטיים הטובים ביותר לעור הפנים שלכן, כל מה שנותר הוא רק ללכת לעשות! אך בשביל למנוע תופעות לוואי מיותרות ומסוכנות לעור הפנים שלכן, חשוב ביותר לקנות תכשירים מחברה איכותית, ובעלת מוצרי קוסמטיקה המכילים אך ורק חומרים מזינים לעור הפנים שלכן שמניבים תוצאות מדהימות מבלי לגרום לתופעות לוואי שאינן הכרחיות.

אנו בURB Cosmetics  מספקים לכן מוצרי קוסמטיקה איכותיים המיוצרים על ידי רופאי עור ומומחים בתחום הפיגמנטציה המובילים בתחומם בעולם. אז למה אתן מחכות? בשביל להעניק לעור הפנים שלכן את הטוב ביותר מבלי להסתכן, השאירו פרטים למטה ויועצי היופי שלנו יחזרו אליכן בהקדם! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן