שגרת טיפוח משולבת שמנים טבעיים מן הצומח

כשאת בוחרת מוצר הקוסמטיקה שלך , על מה את מסתכלת?
איזה פעולות הוא עושה? מותח , ממצק , מעשיר , מנקה ..
עולם הקוסמטיקה רק הולך ומתפתח מיום ליום ומחקרים רק מדגישים את היתרונות הרבים שיש לשמנים טבעיים במוצרי קוסמטיקה .
מוכנה לגלות עולם חדש בתחום הקוסמטיקה ?

שמנים טבעיים ממצרכים שיש לנו בבית

מהם בכלל שמנים מן הצומח ?

שמנים צמחיים רבים מכילים מכלול עצום ומגוון של חומרים שונים החיוניים לבריאות העור ובניית הרקמות. למשל, שמנים רבים מכילים חומצות שומן, תרכובות ביולוגיות יחודיות, ויטמינים, אנטיאוקסידנטים ועוד.
לכן, השמנים מאוד שימושיים לשקם עור פנים שיצא מאיזון בריא, וכל שכן לשמור ולהגן על הקיים.

כיום מוצרי קוסמטיקה רבים משלבים בתוכם את היתרונות של שמנים מן הצומח , ובונים תרכובות המכילות בתוכם חומרים פעילים בשילוב שמנים מן הצומח( לקריאת המאמר הקליקי) להענקת הויטמינים הנחוצים.

שמנים חיונים לעור הפנים שלך שכדאי שתכירי

שמן זרעי ענבים עדין, נייטרלי ונספג בקלות רבה. הוא מכווץ ונוגד חימצון עדין ועוזר לעור לספוח לחות. מתאים מאוד גם לעור עדין ורגיש.

שמן חוחובה הוא בעצם שעווה נוזלית מיוחדת במינה. היא מזינה מאד גם עור יבש ומספקת חומצות שומן חיוניות אומגה 66. החוחובה נספגת בקלות, מחליקה ומרככת את העור ומשאירה אחריה תחושה משיית ונעימה. מתאימה לכל סוגי העור. ידוע שההרכב הכימי שלה תואם בצורה נפלאה את הרכב השומן שהעור שלנו מפריש באופן טבעי.

שמן נבט חיטה הוא שמן כבד יותר המכיל כמויות גדולות של ויטמין E ולכן משמש נוגד חימצון ומעכב את תהליכי הזדקנות העור. הוא משפיע לטובה על טונוס העור, מעודד התחלקות תאי האפידרמיס, מזין ומחליק. מתאים מאוד לעור מבוגר אך לא יעלה על 20% בתערובת השמנים במתכון.

שמן נר הלילה הוא שמן נפלא הן מבחינת טיפוח והן מבחינה בריאותית. לקיחה פנימית כתוסף הנה בעלת ערכים בריאותיים רבים, בין היתר, מיטיבה עם העור, השיער והציפורניים. שמן נר הלילה עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 6 ועוד חומרים החשובים לחיזוק ותיפקוד ממברנת התא והזנתו. שימוש חיצוני בו מביא להחייאה והתחדשות. השמן בעל איכות קוסמטית גבוהה , מתאים לכל סוגי העור, מצוין לעור מבוגר, קמטים והחיאה, עיניים ועור עדין. גם לשמני הבורז' וההמפ יהיה אפקט דומה.

שמן פקעות ורדים מכיל כמות גבוהה של חומצות שומן חיוניות, נגזרות של ויטמין A וריכוז גבוה יחסית של ויטמין CC שהוא זרז ישיר של יצירת קולגן ולכן חשוב ביותר לטונוס, מלאות וגמישות העור. ויטמין A ו-C הם גם נוגדי חימצון. מעולה לכל השימושים הקוסמטיים ובמיוחד לעור מבוגר, עור נפול (גם אחרי לידה או טראומה) וקמטים.

שמן היפופיאה/אובליפיחה מכיל ויטמינים E, C ו- F, מכיל חומצות שומן חיוניות, חומצות אמינו, פוספוליפידים, ויטמין AA בכמות גבוהה, קרוטנואידים (פיגמנט בעל פעילות אנטי אוקסידנטית). השמן מזין מאד, מאיץ התחדשות תאי העור ואנטיאוקסידנט ולכן מתאים לשימור העור, הזנתו ועיכוב תהליכי הזדקנות.

שמן זרעי רימון הוא נוגד חימצון איכותי ומרוכז ביותר המצדיק את מחירו הגבוה ושפעילותו הוכחה במחקרים. בנוסף השמן משמש מאזן לחומציות העור, מחדש ומאחה רקמות, ממריץ את התחדשות של העור, מגן מפני נזקי שמש, זיהום וסרטן, משקם מכוויות חום, כוויות שמש ועוד. הוא מתאים ומומלץ גם ללקיחה פנימית.

רגע לפני, בואי להכיר את מוצרי טיפוח עור הפנים שלנו >> 

עולם הקוסמטיקה מתפתח יותר ויותר בכל יום,
אנחנו ב URB cosmetics עם היד על הדופק להביא לך את המוצרים הכי טובים בשוק שיתנו לך את האפקט המירבי ,
תוכלי להציץ ולמצוא מגוון מוצרי טיפוח ,
שיתאימו בדיוק לך מועשרים ומבוססים על הטבע !
כדי שתוכלי להרגיש בטוחה בבחירת המוצרים שלך

לשאלות נוספות בנושא מוזמנת לדבר עם צוות היועצים שלנו

[contact-form-7 id="6"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן