צריכת תוספי תזונה כשיש לנו חוסרים מסיומים יכולה לשפר את איכות חיינו 
אנשים רבים מקיימים משטר תזונה קפדני ומדוקדק ועדיין סובלים מתסמינים שונים ומבעיות בריאות המעידות על מחסור תזונתי כלשהו.
 המזונות שאנו מגדלים ואוכלים היום אינם עשירים ברכיבי תזונה כמו בעבר. ירקות ופירות מכילים פחות חומרים מזינים לעומת העבר (עקב ריסוס), הצורה שבה מאכילים את בעלי החיים שאנו אוכלים פוגעת בהם, וכמות החומרים המשמרים ..

כמעט מחצית מהאוכלוסייה כיום מודעת לחשיבות של צריכת תוסף תזונה לפחות אחד על מנת לשמור על הבריאות , תוספי תזונה מהווים השלמה לתזונה שלנו – לא במקום ! לתמיכה במערכות הגוף, ולשמירה על המערכת החיסונית.

כדורים נשפחים מצנצנת

 

 

מה קורה במצבים של נשירת שיער?

צמיחת השֵׂער הינה פעולה שקוראת באופן שיטטי, מתחילה בשלב הצמיחה, שלב המנוחה ושלב הצמיחה מחדש.  נשירת שֵׂער מוגדרת בכך שאיבוד השֵׂער גורם לדלדול כמויות השיער מבחינה משמעותית ולפעמים אפילו קרחות.
מצבי לחץ, חוסר איזון או מחסור בוויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה מסוימים, משפיעים על השיער שלנו באופן ישיר

 ביום נושרות 100 שערות מהראש שלנו בממוצע באופן טבעי, הרבה מאיתנו סובלים מנשירת שיער חריגה ולא יודעים איך לטפל .

בואי להכיר את מוצרי השיער שלנו מקרוב >> 

 

תוספי תזונה יכולים להיות גורם משמעותי ביצירת שינוי!
5 התוספים הפופולריים לטיפול בשיער ואיך הם יכולים לשמש אותך

ויטמין B12
חיוניי לתפקוד הכללי ובנוסף דלדול ואיבוד שיער. לויטמין B12 יש תפקיד מרכזי בייצור של כל התאים החדשים שנוצרים בגוף, ומסיבה זו דרושות רמות נאותות שלו כדי להבטיח צמיחה בריאה והתחדשות של תאי השיער, כמו גם התחדשות של תאי העור והציפורניים. יתרה מכך, אחראי על שיפור זרימת הם בקרקפת.

ויטמין D

מעורב ביצירת זקיקי שיער חדשים בקרקפת, המאפשרים מתוכם צמיחה של שערות חדשות. כמו כן מחקרים מראים כי בפועל, אצל אנשים רבים עם נשירת שיער, יש מחסור בויטמין D.

ויטמין D משמש כעזר לספיגת הסידן, והסידן הוא מינרל הכרחי לבריאות השיער בגלל חשיבותו לתאים המייצרים קרטין. רמת סידן נמוכה בגוף תגרום לנשירה ולשיער לא בריא.

סידן לשיער

תוספת של סידן במזון או בתוסף תזונה תוכל לתמוך באנזים הביוטין, שקשור לצמיחה של שיער בריא. אבץ,ברזל וסידן הם המינרלים החשובים ביותר לעור ולשיער בריא.
סידן הוא האחד המינרלים החיוניים ביותר הנחוצים כדי להבטיח צמיחה תקינה ותחזוקה של הגוף. מחסור בסידן יכול לגרום בין היתר לנשירת שיער ושיער בעל מראה לא בריא , דק ושברירי 

אבץ

אחד הסימפטומים העיקריים של מחסור באבץ הוא נשירת שיער ושיער דק ושברירי. זאת משום שהאבץ משתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים בצמיחת שיער, והוא נחוץ לתפקודן התקין של בלוטות השומן סביב זקיקי השיער. נשירת שיער היא סימפטום נפוץ מאוד של מחסור באבץ ומחקרים מראים שנטילת תוספי אבץ וצריכת מזונות עשירים באבץ מסייעים לעצור נשירת שיער במצבי מחסור.

חומצה פולית

אחראית לייצור, לגדילה ולהתחדשות של תאים בריאים, כולל תאים ברקמת השיער, העור והציפורניים.  מחסור בחומצה פולית, ביוטין וויטמין B12 מתקשר להאפרת השיער בטרם עת.

ויטמין C

הוא אחד מנוגדי החמצון העוצמתיים בגוף שיכול לנטרל באופן מידי פעילות של רדיקלים חופשיים ולהגן על רקמות ותאים מפני פגיעתם. רדיקלים חופשיים אף יכולים לעכב צמיחת שיער ולגרום להזדקנות השערה. בנוסף לתפקידו כנוגד חמצון המגן על תאי הזקיקים והשיער, ויטמין C אף הכרחי לייצור חלבון הקולגן – המהווה רכיב חשוב מאוד במבנה השערה. מעבר לכך, ויטמין C מסייע בספיגת ברזל – מינרל בעל תפקיד חשוב ביותר לצמיחת שיער ומניעת נשירה.

אבוקדו
אגוזים קשיו אגוזי המלך ושקדים
תפוזים

 

שילוב תוספי תזונה בשגרת היום שלכם ושגרת טיפוח השיער שלכם תשפר את המראה הכללי שלכם וההרגשה במידה ואתם סובלים מחוסר תזונתי כל שהוא.
, אך שינוי דרסטי מומלץ להיות כרוך בהיוועצות רופא, ולאחר בדיקות דם

לא מרוצה מהשיער שלך? הכירי…

לאחר שURB cosmetics שמעו זעקות רבות של נשים שלא מצליחות לבנות את שגרת הטיפוח הנכונה לשיער שלהן ,
השיער שלהן נשבר או נושר, ומקבל מראה דהוי וחסר חיים.
הרכבנו ערכה  לטיפול בנשירה המשלבת טיפול חיצוני ופנימי.

מתוך ההבנה ששינוי משמעותי לא יכול לבוא רק דרך טיפוח חיצוני , אלא חייב לשלב גם שינוי פנימי כלשהו..
על כל זאת ועוד פרטים על הערכה שלנו 
תוכלי לקרוא כאן (לחצי כאן)

או להתייעץ עם יועצי היופי שלנו! 🙂

ערכת KG pro

רוצה לקבל ייעוץ והתאמת מוצרים לנשירה שלך? השאירי פרטים בטופס ויועצת תיצור איתך קשר

בואי לקבל שיחת ייעוץ מתנה
מלאי פרטים ויועצת יופי מקצועית שלנו תחזור אליך בהקדם​

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן